Monday, August 3, 2009

BoWLiNg & KaRaOkE...SyOk....


salam tok sumer....smlm aku g Summit,BP dgn akak sepupu aku ( Fazilah ),adk aku ( Aleeya ) & bekas awek abg aku ( K.Zue ),coz sabtu mlm abg aku blk kpg aku ingat die bwk awek die dak Kelantan tu upanya bwk bekas awek die..ermmm..maybe kwn lg kot...xpe la lau kwn lg coz family aku pn suke dgn bekas awek abg aku nih...maknya k.zue ni pn dh suke dgn abg aku so kira onn jela nih...tp yg x bestnya abg aku dh de awek lain n k.zue pn sama...ermmm..ha berblk cter aku yg g Summit tu,kiteorg grk dr uma kol 4.30 tibe sana dlm kol 5 lbh la pas cr parking kiteorg g main bowling dulu..aku xpenh main nih just eksen je cm penh main..hehehe...syok gak ek main bowling wlpn pn bolanya berat tp aku pat jatuhkn byk pin gak...kt 2 jam lbh la kiteorg main bowling tuh...next time aku nk main bowling lg la..best....pastu g mkn kt tingkat bwh nk mkn KFC lom gaji lg so mkn tomyam thailand jela...huhuhu..pastu g shopping ckit2 n then dlm kol 8 lbh br g karaoke...kiteorg tempah room D yg kelakonya kiteorg xreti nk guna remote control yg ada kt ctu terpakse pnggl org kt ctu ajokn wt malu je..yela selalu guna token je..coz kiteorg picit2 remote tu tp xde function pn upanya kiteorg salah tekan...hahaha...dh kena gelakkn...byk gak lagu kiteorg nyanyi sampai hilang sore..lagu dangdut la,irama malaysia la,rock,balada,lagu sedih2,90-an pn kiteorg nyanyi..ntah pape je...sumer ngok kiteorg coz kiteorg siap joget2 dlm bilik tu cm kt disko lak..hehehehe...yg kelakonya adk aku tu gelek cm Inul lak coz kiteorg bkk lagu "goyang inul " tau..x thn nk ketawa la masa tuh coz dak kecik tu gelek cm nk ngalahkn inul lak goyangnya...kt kol 10 la kiteorg br sampai uma pastu abg aku siap2 la nk blk jb mlm tu gak...mtk2 la abg aku tu de jodoh dgn k.zue ni coz die dh ngam dgn kiteorg sumer...amin...

No comments:

Post a Comment