Monday, August 10, 2009

KeJAyaAN

Salam to u all..gunbiranyer la aku coz aku dh ley bwk keta melalui jln raya yg ley dikatakn sentiasa sesak la n aku gak dh ley kawal gear ble b'hdpn dgn traffic light...hehehehe...dulu aku takut2 skng dh ok dh...everything b'jln dgn lancar...hahahaha...biasanya abah aku mst dok sblh tp skng aku sorg je pn dh ok...huhuhu...n 1 lg kejayaan aku dh berani bwk moto g bando sorg2 dulu punya la payah mak aku nk lepaskn aku g bndo lau naik moto kang bebel jela cm gempa bumi sorenya..hehehehe...tp penat gak la naik moto ni cm nk patah pinggang aku tgn n kaki sumer kebas2 baik naik bas or keta selesa la ckit...tp de something yg happen ckit la yg wt aku mara gler2 smlm...cternya begini...aku dh janji dgn akak yg aku blajo tok amek lesen tu yg aku nk amek lesen P keta aku smlm so sblm g sana aku dh msj la tok bgtau yg aku dlm p'jlnn nk jmpe die..sekali tibe sana n jmpe akak tu ley plak akak tu ckp dgn slumbernya tanpa rasa berslh yg die lupa nk amekkn lesen aku pd JPJ!!!Peh...aku dh hangin je masa tu..geram gler!!!!!dh la aku g sana naik moto dgn cuaca cm nk ujn je masa tu tp alhamdulillah xjd ujn...ley plak die lupa ek pastu xnk bgtau awal2 lak kt aku...aku dh sampai br la bgtau lupa nk amek..lau uma aku dgn sklh memandu tu dkt xpe la gak...1 1/2 jam p'jlnn br sampai dh la aku lau bwk moto cm siput lmbt (b'hati2 di jln raya)...so sia2 jela aku g blk cmtu aje..buang masa aku je tau...t'pkse la aku soh sepupu aku amekkn ari nie...hmmmmm...hampeh je...sakit ati punya pasal t'pkse aku cancle plan aku nk g bando nk ngok wayang cter G.I.JOE..huh....

No comments:

Post a Comment