Tuesday, August 11, 2009

MaKan BeSo.....


Hallloooo...halllooo...mlm td aku sekeluarga g mkn dkt Parit Kuda,grk dr uma kol 8 lbh,g ramai2 iaitu family aku 1 keta n family sepupu aku 1 keta aku bwk atuk (mak kpd mak aku) aku sekali...tibe sana dlm kol 9 la cmtuh...kecoh btol2 masing2 cm dh lama xjmpe padahal umanya xjauh 5 minit je dh sampai uma atuk aku tuh biasa la kaum ibu2 nih mcm2 bnde yg nk di bualkn so yg anak2 degokn jela,adk aku yg kecik dgn ank2 pkcik aku tu dh main lari2...xley dok diam tol...cm biasa la aku order juice apple,feveret aku tu beb..tp mknn aku xorder mee bandung nk mkn yg lain lak so aku order nasi putih + telur bungkus + tomyam cmpur...ermm..ley thn gak la org tu masak coz ni first time aku mkn kt ctu tp dieorg yg lain dh penah mkn kt ctu so nk mengajak aku try la mkn kt ctu..hehehe...aku n sepupu aku oloknya nk jd cm Maria tengku sanbri tu la rasa ckit2 sumer mknn yg mak2 n bpk2 kiteorg order last mknn sendiri yg xbis...mee bandung kt ctu pn ley thn sdp la..terasa kuahnya,mee hoon tomyam pn sama kaw2 pedasnya...ingatkn kedai mkn biasa cmtu xde la jual ais blender tp ada la...harganya pn berpatutan...mkn 13 org xsampai RM80 pn so kira ok la gak...bual2 punya bual sampai dh dkt kol 11 lbh br nk siap mkn masing2...hehehe...kekenyangan tol la aku mlm td sampai xlarat nk bgn...hahaha...sekali sekala mkn ramai2 cmnih bgs gak yela ley la kiteorg mengeratkn hubungan kekeluargaan...

No comments:

Post a Comment