Friday, July 31, 2009

AKU & BAJU RAYA


hallooo....pg nih aku agak free la gak sumer keje dh settel just de ckit2 je xpe la ley wt nanti2..hehehe...thn ni aku wt baju raya paling byk sampai 3 pasang..first aku,mak n adk pompuan aku beli baju colour yg sama iaitu purple maybe wt baju kurung biasa je kot,2 pasang lg colour pink & kuning2 keemasan...tp xtau lg la nk wt baju pe...pening2...dh nk puasa lak tuh kang xde sape lak nk wt baju aku t..alamak..ssh la cmnih...nk wt kurung moden aku dh penah wt la plak..xpe aku nk cr kn internet la koleksi2 baju tok raya thn ni mst de yg gempak2...caya la...biasa la raya kn sethn sekali je mst la nk melaram sana cni br raya namanya just jgn membazir je...thn ni guna langsir thn lepas je colour purple coz masih br lg just nk tuko sarung kusyen je..ermmm..xtau nk beli colour pe..xpe la sok abg aku lik cni so ley ajak die g Tangkak sambil tu ley la beli baju lg 1..hehehe...ermm...bln 8 ni sblm raya dh start la kami semua kemas2 uma coz kang dh puasa penat lak t just kemas ckit2 supaya xla kelam kabut sgt dh nk raya t...nk kena beli tudung gak t coz aku ni xkai tudung sebenonya just time raya je kai tu pn first raya...hehehe...mak aku tu dh bising je xpe la 2nggu dtg seru la t br kai...hahhaha..jahat jela aku nih...hahahaha...

No comments:

Post a Comment