Thursday, July 30, 2009

SALAM PERKENALAN


Salam...hai sumer...ermmmm...kena la aku wt blog br nih coz blog yg lama aku dh terlupa lak akunyer password...ish...geramnya ler cmner la aku ley lupa ek...xpe la...dh nasib nk wtcmner kn...huhuhuhu....just nk say hai to u all n perkenalkn diri aku sekali lg...nama penuh aku NOR SALIZAH BINTI MD SALLEH,just pnggl aku Sal aje...lau kt uma aku di panggil akak coz aku ank yg ke-2 n aku sorg je ank pompuan..yg first lelaki umonya 26 thn yg last sekali pn lelaki gak umonya 18 thn n skng menjalani latihan khidmat negara kt N9...aku de sorg adk angkt tp kami sekeluarga xpnh pn anggap dia ank angkt sebaliknya syg dia cm ahli keluarga yg sebenar...cternya cmnih...adk mak aku dh bercerai dgn isteri dia tp anknya ramai mak n abah aku lak teringin la nk anak lg so mak aku pn amek la ank adk mak aku tu tok di jaga sampai la skng mak aku pelihara dia..skng umonya dh 6 thn..ermmm..mulutnya becok tol cm murai xley diam...tp dia tau yg dia tu ank angkt n dh kenal sape ayah kandung die coz ari2 jmpe tp xpenh kenal mak kandungnya coz pas cerai mak kandungnya tu terus menghilangkn diri...ermmm aku paling suke mkn mee bandung n air favourite aku smstnya juice apple tp paling best lau ngah tension2 pat mkn coklat,ice-cream & kek..peh...syok & lazatnya la...hehehehe....k la sampai cni dulu la ye...k daaaaa....

No comments:

Post a Comment