Wednesday, September 30, 2009

NgOk WaYaNg Lg..HEhe...

mlm td aku kuo lg dgn mmbe g ngok wayang cter "MOMOK THE MOVIE",pat gak la aku nk ngok cter tu...rancang2 aku nk g dgn sepupu aku bila gaji t tp de mmbe aku lak yg baik ati nk blnje aku ngok cter tu pe lg....rezeki nih xelok di sia2 kn...hehehehe...kteorg grk dlm kol 8 lbh n ngok kt Summit jerk...ambik tekit kol 9.15 ingat nk g mkn dulu tp xsmpt lak...best gak la cter nih..xberapa nk menyeramkn just memernjtkn jerk...tp mmg lawak la cter nih dlm panggung tu just de 4 org je tp sore aku la yg paling kuat ketawa...lawak hantu bodoh....hantunya xmenakutkn tp mengelikn hati...kiranya cter nih lbh syok dr cter "JIN NOTY"....mmg sik nk ketawa jela ngok cter MOMOK nih...kdg2 de gak suspennya tp xbyk...Faizal AF yg berlakon dlm cter nih pn boleh thn la lakonannya...pas bis ngok cter nih kteorg pn grk la cr pat mkn coz aku dh kelaparan....pas siap mkn2 je ngok jam dh nk dekat kol 12 lbh so malas nk g mana2 lg aku pn berangkt la pulang ke rumah...mmbe aku yg drive so aku dok sblh amek kesempatn tdo coz dh kekeyangan...hehehe.....cian cousin aku die la yg beriya2 ngajak aku ngok cter "MOMOK" tu tp kok aku dh ngok dulu...kesdihan die mlm tu sik bg msj yg cedih2 je xpat ngok cter tuh..."sowie ye cousin ku...ko tu dh nk pekse SPM thn nih so dok uma menelaah jela dh la"...hahhaha...padan muka die time die lak amek pekse dulu time aku blajo n pekse die dok mayap je kali aku lak yg mayap..huhuhu..

No comments:

Post a Comment