Tuesday, September 29, 2009

G rAyEr & nGOK WAyaNG...

salam sumer...ish aku nih sik jln je ek xpe la raya la kn...sabtu yg lepas aku lik 1/2 day so ptg tu g raya uma mmbe aku kt bakri,aku g dgn adik n sepupu aku 2 org...pastu g raya uma mmbe aku yg lain lak dh lama xjmpe die..makin cntek n cun daknya..kecik je orgnya tp dh tunang...dh nk maghrib gak la br aku tibe uma...soknya lak tolong akak sepupu aku masak coz mmbe die dr JB nk dtg..pakwenya la tuh...hehehehe...ptg tu lak mmbe aku dtg uma nk beraya dlm kol 3 cmtu dieorg pn blk tp aku xde rehatnya...dlm kol 5 dh grk g BP antokn sepupu aku yg sblh mak aku g bustand coz die nk blk N9...pe lg aku amek la kesemptn mayap..tp g dgn mak aku so xley lik lmbat2 la just g karaoke n jln2 je...huhuhu..tp xpe smlm aku xkeje cuti so aku pn wt plan tok ngok wayang cter "JIN NOTY" best gak la cternya..mawi first time berlakon pn ok ley thn la aksinya just fara je nmpk xbpe nk ok cm malu2 je berlakon cintan dgn mawi tp mawi slumber jerk...hahahha..ngok kol 3 sampai kol 4 lbh la pastu g mkn KFC lak...dkt maghrib gak la aku lik uma...hehehe...k la sampai cni dulu k chow..

No comments:

Post a Comment