Monday, September 7, 2009

AdiK KemaLaNgan

ish..dh nk raya nih mcm2 hal lak yg jd maybe ujian time poce kot....adk aku dh tamat latihan PLKN pd 5/9/09 yg lalu so die di hantar pulang n sampai uma ptg dlm kol 1 lbh pastu die letak beg n salam sumer org trs die kuo ckp nk jmpe mmbe2nya sampai la nk buke die xblk2 gak so kiteorg biokn jela maybe die buke kt luo dgn mmbe2nya...dlm kol 8 lbh die pn blk tp xlama pastu kwnnya call ajak kuo..so die kuo tp xckp dgn mak aku just ckp dgn aku je...die just ckp nk g Muar je...ingatkn mlm tu die blk upanya sampai nk sahur xblk2 gak...pg ahad tu aku ngah kemas2 uma nih mak aku pat panggilan tepon dr m.long aku mengatakn adk aku kemalangan n masuk spital..mak aku pelg terkejut la tetibe je dpt panggln adk aku kemalangan cm xcaye je...trs mak aku call nset adk aku tp kwnnya yg sambut..mmg btul la die xcident n masuk spital tp xdithn wad dpt blk...tp adk aku xblk uma trs sebaliknya tumpang tdo uma kwnnya...sampai je uma mak aku tny pe yg luke ingatkn ckit upanya trk....pergelangan tgn kiri kena 10 jahitan bahu kiri kena 8 jahitan...peh.....mcm nk nangis jela mak aku masa tu tp di thn kn coz poce kn...dh nasib nk wt cmner mak aku bebel2 je 1 ari tu....bis baju n suo adk aku kena darah...aku pn tolong la die cuci muka n bersihkn percikan darah yg de kt bdn2 die tu...ish...mmg nakal la adk aku nih xley dok diam skng dh jd cmtuh ha..amek die dok uma jela..kena kuarantin...hahaha...ptgnya gak aku n abah aku bwk die g klinik swasta coz die ckp jahitannya tu sakit n balutannya tu dh penuh dgn darah lg so nk tuko xley dibuka lak balutannya jd kena la anto klinik...meraung2 die kt klinik tu menahn sakit...mlm tu die xley tdo menhn sakit soh mkn ubat xnk..penakot tol la...ermmm..maybe dugaan kot so kena aku n family bersabar...

No comments:

Post a Comment