Thursday, October 1, 2009

LAYAnKN GAmBaR2 nIE.........

nie lak sepupu aku yg rambut pendek tu namanya EKIN thn nie die exam SPM yg sebelahnya tu pn sepupu aku namanya FAZILAH tp just panggl angah jerk...kononnya posing paling cun la tuh...pastu baju raya nk kaler sama.masa nie kt uma mmbe aku kt Bakri...hahaha...

ha yg nie abg aku nama die "MD SHAH RIZAL BIN MD SALLEH "..nama penuh lg aku bg tp just panggil die along..kontrol macho la tue....hahaha...

nie lak gambo ank sepupu aku nama penuhnya aku lupa tp just panggil "ZETTY ",cicit first atuk aku nih..bpk dak kecik nih sepupu aku,sepupu sblh abah aku...tomel tau bila die ketawa xbyk ragam dak kecik nih dgn sumer org die nk..tdo lewat pn masih ley bgn pg2...





nie gambo time raya...ermmm..soh kai tudung kecik xnk eksen nk kai tudung yg beso dh kelako je muka die...huhuhu...







nie gmbo masa kt klinik,masa tu hantar adk kau yg laki cuci lukanya coz br pas xciden..adk aku yg ni pn amek la kesemptn nk bergambar...ntah pape jerk....









nie gambo adk aku namanya "NOR SYAFIQAH ALEEYA",masa nie die ngah posing dlm kete nk g jln2 dgn aku..lau bab posing2 nie die mmg suke....





No comments:

Post a Comment