Friday, October 9, 2009

GAMBAR PERNIKAHAN MMBE....


nie aku n EKIN...
amboi2 kwn aku yg sorg nie...berangan la 2 dok sorg2 atas pelamin 2 dh xsabo ye..hehehe...xpe jp je lg mkn nasi myk die plak..jgn lupa jmpt ye kita ye mala...



nie kt atas pelamin..cntek beb pelaminnya..tema majlis nanti kaler purple ye....









gmbo aku dgn pengantin lak...hehehe...pasnie dh xley lepak sama2 lg coz die dh jd isteri org...huhuhu



ok sekali lg kita lihat wajah pengantin yg berseri2 nie...nie time dh bis acara akad nikah..wah...kelihatan ceria n hilang rasa gementar diwajahnya..huhuhu...



nie lak pegantin dgn ayahnya..MR.MOHMAD RAMI....dh lepas tanggujwb ayah die kt anak die pasnie dh jd tanggjwb suaminya lak..huhuhu...



nie pengantin dgn mak kesygnnya...PUAN NORAINI...peluk la erat2 pasnie dh dok dgn mentua xpe sib baik la uma mak sndri dgn keluarga mentua xjauh ley la selalu2 die blk ngok familynya...








nie pegantin dgn sepupu aku namanya EKIN...wlpn die umurnya br 17 tp dh kwn2 dgn org yg beso2 dr die so mmbe aku dh mcm mmbe die..tgk 2 lau bab bergmbo mmg lincah je dh kecik nie la...huhuhu



nie pengantin dgn SAADAH,mmbe kteorg gak...nie pn xley ngorat gak coz dh de yg punya..abg bomba la katakn....



skng gmbo dgn mmbe2 lak..sblh pengantin tu namanya MALA...xley ngorat ye coz dh tunang dgn abg polis gtu...hehehe...





nie masa kt dlm bilik pengantin sorry la ye sumer gmbo xbpe nk clear la..."amboi2 posing sakan nmpk"..huhuhuhu...




yg nie lak pas selesai lafaz akad nikah dgn sekali lafaz je sah la mmbe aku nie jd isteri kpd ROSLAN B.SUMAWAN @ lan..






nie la die sahabatku "WAN JUWATI BTE MOHMAD RAMI" or yantie @ yan...cntekknnn...nie masa ngah tunggu nk akad nikah kt surau xjauh dr uma die...

No comments:

Post a Comment